Turunduse investeeringute tasuvus
Probleem
Turundustegevustesse investeeritakse sageli märkimisväärseid summasid, kuid tihti puudub arusaam, millised kampaaniad, kanalid või tegevused toovad päriselt tulu. Kulud on küll nähtavad, aga kasu jääb hinnanguliseks. Ilma selge ROI (Return on Investment) mõõtmiseta kulub raha valedesse kohtadesse.
Lahendus
Loome analüütilise vaate, mis seob turunduskulud tegelike müügitulemustega. Arvutame igale kampaaniale või kanalile tema ROI, CPA (Cost per Acquisition), konversioonimäärad ja muud võtmenäitajad. Samuti võimaldame võrrelda erinevaid turundusperioode ja -formaate ajas.
Tulemused
Turundusotsused muutuvad fakti- ja andmepõhiseks. Ettevõte saab kiiresti katkestada ebaefektiivsed tegevused ja suunata ressursid sinna, kus investeering päriselt tagasi teenib. Tasuvus, läbipaistvus ja kontroll turunduseelarve üle paranevad märgatavalt.